Σελίδες

"Δια χειρός .... μεταμορφώσεις"

translate

7/2/12

Ρολόι


7 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο!!! Θέλω να ανακυκλώσω ένα ρολόι τοίχου που έχω και μου έδωσες ιδέα. Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Παναγιώτα!!!!!!Πού όμορφο το ρολογάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο Παναγιώτα μου ! Κι εγώ σήμερα κάτι έφτιαχνα με κόκορα, χαχαχα... αλλά δεν το έχω τελειώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο το έκανες! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει πάρα πολύ το ρολόι σου!! ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!

    Μπράβο σου Παναγιώτα μου!!

    Πολλά χιονισμένα φιλιά,
    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καιρό έκανες να φανείς... αλλά τι δυναμική επανεμφάνιση!!!!
    Φανταστικό το ρολόι σου, Παναγιώτα μου... μπράβο σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...