Σελίδες

"Δια χειρός .... μεταμορφώσεις"

translate

19/3/12

κεριά



15 σχόλια:

  1. Απίστευτα κεριά! Ονειρεμένα! Χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παναγιώτα στο γράφω και από εδω ''τα κεριά σου είναι ΑΠΌ ΤΑ ΩΡΑΙΌΤΕΡΑ ΠΟΥ ΈΧΩ ΔΕΙ''!!!
    Μπραβο, είναι καταπληκτικά.
    Εκανα και εγώ την πρώτη μου προσπάθεια, πριν από λίγο τα ανέβασα στο blog μου... αλλά θέλω πολύ δουλειά ακομη!
    Καλό βράδυ και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. HOLA!!! BELLISIMAS Y DELICADAS LAS VELAS!! ME ENAMORE DEL GATITO BEBE TOMANDO LA MAMADERA, ES UN SUEÑO!!! TE DESEAMOS UNA LINDA SEMANA, CARIÑOS DE REA Y GRA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hola son hermosas y románticas, verdaderamente hermosas
    Gina desde México xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ιδιαίτερα Παναγιώτα μου!
    Καλές δημιουργίες και φαντασία που έτσι και αλλιώς διαθέτεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικά κεριά, Παναγιώτα μου! Μπράβο, έχεις φοβερές ιδέες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα!!!Με μοναδικό στυλ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αισθητική σου έλειψε απο την γειτονιά, χαίρομαι που επανήλθες με τόσο όμορφες δημιουργίες (ισχυει ΚΑΙ για το ρολόι)
    Την αγάπη μου και μη χάνεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο, Παναγιώτα μου.... υψηλής αισθητικής δημιουργίες.... δε μας λες όμως πώς τα έφτιαξες.... με πιστολάκι;
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ ιδιαιτερα! Μπραβο! Ειναι υπεροχα... Τα φανταζομαι αναμμενα...τοσο ρομαντικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια!
    Φιλία μου, με πιστολάκι στέγνωσα την κόλλα γιατί δεν ήθελα να περιμένω να στεγνώσει. Επιδή είναι μεγάλο κερί και δεν θα καεί και απ' έξω χρησιμοποίησα κόλλα decoupage.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφα έγιναν!!!! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Lovely! I am following you :) would love it if you might like to follow me too??
    http://shadeofwhim.blogspot.com
    Maria xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανεμορφα κερια μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...