Σελίδες

"Δια χειρός .... μεταμορφώσεις"

translate

31/3/13

Λαμπαδόκουτα

                                           



                                 4 λαμπαδόκουτα με διαφορετική τεχνική το κάθε ένα.
 Αλουμινόχαρτο, κάσια, ακρυλικά, πάστες, πατίνες και στένσιλ μπήκαν σε εφαρμογή et voila.
 Όχι τίποτε άλλο, αλλά να βλέπουν οι φίλες μου, που πολύ ευγενικά μου πέταξανε την σπόντα: "Έχεις και την Παναγιώτα, που κάνει μια ανάρτηση χωρίς να γράφει τίποτα από κάτω".  Ορίστε έγραψα. Περιληπτικά και ωραία.

10 σχόλια:

  1. Τα λαμπαδόκουτα υπέροχα!!!! αλλά η περιγραφή πολύ περιληπτική βρε παιδί μου!!!!χα!χα!χα! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικάκι μου σ' ευχαριστώ, αλλά δεν δέχομαι σχόλια για την περιγραφή, είναι καυτό θέμα χαχαχα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ κι εσύ, που λέει κι Πάριος.Το ίδιο κάνω κι εγώ Παναγιώτα γιατί είναι το χειρότερό μου...Αλλά υπόσχομαι να αλλάξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην αλλάξεις, γιατί μετά θα είμαι ημόνη που δεν γράφει

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα όλα!!!!!
    Καλό μήνα, Παναγιώτα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα θαυμάζω τη δουλειά σου!!!!! Είναι πανέμορφα τα λαμπαδόκουτα!!!!
    Χαρούμενο μήνα και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Congratulations! You have a beautiful works.
    Kisses
    Milai

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...